استخدام در تبریز به کمک کاریابی‌های آنلاین

فرآیند کاریابی همیشه در گذشته بسیار سخت بود و کارجویان باید وقت و انرژی زیادی را صرف آن می‌کردند. امروزه کاریابی آنلاین به شما کمک می‌کند بدون نیاز به مراجعه حضوری، تنها با استفاده از موبایل، تبلت یا کامپیوتر آگهی‌های استخدام تبریز و آذربایجان شرقی را پیدا کنید و با این کار، در هزینه و انرژی به مقدار قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنید.

در حال حاضر، وب‌سایت‌های کاریابی متعددی در ایران فعال هستند که سایت کاریابی جاب ویژن یکی از مورداعتمادترین و کارآمدترین آن‌هاست.

ارتباط با اداره صنایع شهر تبریز

اداره صنایع تبریز یا همان اداره صنعت، معدن و تجارت تبریز در خیابان ششگلان-کوی داش دربند قرار دارد.

شماره تلفن‌های اداره صنایع شهر تبریز: ۳۵۲۱۱۰۰۱-۰۴۱ الی ۳۵۲۱۱۰۱۷-۰۴۱

استخدام کارخانه های شهر تبریز چه شرایطی دارد؟

شهر تبریز یکی از شهرهای صنعتی‌ کشور ایران است که میزبان کارخانه‌های بسیار مهمی است. مهم‌ترین صنعت در شهر تبریز، صنعت خودروسازی و نیروی محرکه است. شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا در شهر تبریز دارای کارخانه هستند و فرصت‌های شغلی متنوع زیادی را برای نیروهای متخصص در حوزه‌ی خودرو و البته نیروهای غیرمتخصص، فرآهم آورده‌اند. شرکت ارس خودرو دیزل یا آمیکو نیز از مطرح‌ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی خودروهای دیزلی در ایران است که کارخانه‌ی اصلی آن در شهر تبریز قرار گرفته است.

تراکتورسازی تبریز و ماشین سازی تبریز از کارخانه‌های بسیار بزرگی هستند که هرساله نیرو‌های انسانی متخصصی را استخدام می‌کنند. فارغ‌التحصیلان رشه‌های مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی خودرو و بسیاری از رشته‌های دیگر می‌توانند در این کارخانه‌ها مشغول به کار شوند. البته این کارخانه‌ها نیازمند نیروهای غیرتخصصی زیادی نیز هستند.

وضعیت صنایع کوچک شهر تبریز

علاوه بر صنایع سنگین، صنایع کوچکی مثل ماشین‌آلات و تجهیزات، صنایع شیمیایی، نساجی، صنایع خانگی، آشامیدنی و دخانیات، پوشاک و چرم نیز در این منطقه بسیار فعال هستند و باعث اشتغال‌زایی و رونق و افزایش فرصت‌های کاریابی تبریز شده‌اند. بازار کار پررونق و مناسب تبریز و قرارگیری بیش از 55 درصد از کارگاه‌های بزرگ صنعتی در استان آذربایجان شرقی در این شهر باعث شده بسیاری از کارجویان برای یافتن موقعیت کاریابی مناسب، از شهرهای مختلف استان‌های کشور به شهر تبریز مهاجرت کنند.

زندگی در تبریز و استان آذربایجان شرقی چگونه است؟

استان آذربایجان شرقی از زیباترین استان‌های کشور از نظر منابع طبیعی است که با سکونت در شهر تبریز، به راحتی از جاذبه‌های گردشگری طبیعی این استان مثل دامنه‌های دلنشین کوه‌های سر به فلک کشیده‌ و دریاچه‌ی ارومیه لذت خواهید برد. زندگی در این استان برای علاقه‌مندان به طبعیت‌گردی و کوه‌نوردی  بسیار مناسب است.

این شهر ترک نشین را می‌توان مهم‌ترین شهر برای ترک‌های کشور دانست. اگر با زبان ترکی آشنایی داشته باشید. زندگی کردن در این شهر برای شما راحت‌تر از کسانی خواهد بود که به این زبان آشنایی کافی ندارند. این شهر دارای آب و هوای بسیار دلپذیری در فصل تابستان است و باید انتظار زمستان‌های سرد و پربرفی را داشته باشید. می‌توان گفت که شهر تبریز از نظر پاکیزگی هوا جزو شهرهای برتر در کشور است.

حمل و نقل تبریز با وجود متروی چهار خطه این شهر، بسیار راحت است. شهر تبریز در میان کلانشهرهای کشور، ارزان محسوب می‌شود و قیمت مسکن در این شهر با توجه به اقتصاد فعال و امکانات آن، چندان بالا نیست. در کل می‌توان گفت که تبریز، به عنوان یک شهر تمیز با اختلاف طبقاتی اندک و میزان جرائم پایین در کشور شناخته می‌شود. اگر با زبان و فرهنگ آذری آشنایی دارید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما برای آگهی‌های استخدام تبریز رزومه بفرستید. شما می‌توانید برای مشاهده این آگهی‌ها، سری به سایت استخدام و کاریابی بزنید.