برای مشاهده آگهی های استخدام تهران کلیک کنید.

با بررسی تعداد آگهی‌های موجود در شهرهای تهران با سایر شهرها در سایت جاب ویژن این طور نتیجه می‌گیریم که بیش از ۷۰% فرصت‌های شغلی موجود، مربوط به شهرهای مختلف استان و شهر تهران است. در این مقاله جاب ویژن قصد داریم نگاهی داشته باشیم بر بازار کار و آگهی‌های استخدام تهران و شرایط جذب نیروی کار و استخدام در این شهر و استان و مشاغل پرتقاضا و پرکاربرد را با یکدیگر بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

چطور بهترین فرصت های استخدامی تهران را مشاهده کنید؟

جاب ویژن امکانات و فیلترهای متعددی در اختیار کارجویان قرار داده تا با استفاده از آنها زودتر و بهتر به نتیجه موردنظرتان برسید. یکی از کاربردی ترین این امکانات، جستجوی کار و مشاهده فرصت‌های شغلی به تفکیک شهر محل سکونت است.

برای این منظور و برای مشاهده فرصت‌های استخدام تهران، کافی است در بخش جستجوی مشاغل، از منوی شهر، شهر تهران را انتخاب کنید. این موقعیت‌های شغلی در نقاط مختلف شهر قرار دارند و آدرس و محدوده شرکت در بخش توضیحات هر آگهی نوشته شده است.

علاوه بر این، اگر تمایل به جستجوی کار و موقعیت‌های کاری در مناطق مختلف تهران را دارید هم می‌توانید منطقه موردنظرتان را انتخاب کنید و تنها آگهی‌های استخدام تهران مربوط به همان منطقه را ببینید. در حال حاضر در سایت جاب ویژن می‌توانید آگهی‌های استخدام تهران را به تفکیک مناطق زیر مشاهده کنید.

  • شمال شهر
  • جنوب شهر
  • غرب
  • شرق
  • مرکز شهر
  • منطقه شمال غربی
  • منطقه شمال شرقی
  • منطقه جنوب غربی
  • منطقه جنوب شرقی

این آگهی‌‌ها به طور پیش‌‌‌فرض به ترتیب منطبق‌‌ترین موقعیت‌‌‌ها با رزومه کاری شما نمایش داده می شوند. اگر می‌‌خواهید آگهی استخدام امروز تهران را مشاهده کنید می‌‌توانید از منوی بالای صفحه نتایج جستجو، آگهی ها را به ترتیب جدیدترین مرتب کنید تا ابتدا موقعیت‌‌های شغلی و آگهی استخدام امروز تهران به شما نمایش داده شود.

آیا بازار کار تمام مشاغل وضعیت یکسانی دارد؟

در سایت جاب ویژن با انتخاب شهرهای تهران می توانید در تمامی زمینه‌ها و مشاغل، موقعیت شغلی خوبی پیدا کنید. با این حال بازار کار و تعداد فرصت‌های شغلی در همه مشاغل مانند هم نیست و در برخی مشاغل، آگهی‌های شغلی بیشتر و بهتری وجود دارد. در ادامه به برخی از مشاغل پرتقاضاو پرکاربرد در آگهی‌های استخدام تهران اشاره کوتاهی خواهیم داشت:

برنامه نویس و توسعه دهنده

برنامه نویسی یکی از مشاغل رو به رشد در جهان است و با توجه به دیجیتالی و آنلاین شدن کسب و کارها، تقاضا و بازار کار بسیار خوبی برای این موقعیت شغلی ایجاد شده است. تمام شرکت‌ها و سازمان‌های تهران برای انجام امور مختلف به برنامه نویس پاره وقت یا تمام وقت نیاز دارند و با در نظر گرفتن تجمع و تمرکز سازمان‌‌ها و کسب و کارها در این شهر، بازار کار و فرصت‌های کاری زیادی برای برنامه نویسان به وجود آمده است.

برنامه نویسان با توجه به مهارت و توانایی‌‌های خود در زمینه کدنویسی، در مشاغل مختلف می‌توانند مشغول به کار شوند.

طراح گرافیست و ویرایشگر تصویر و ویدیو

گرافیست‌ها هم بازار کار خوبی در تهران دارند و هر روز تعداد زیادی آگهی جذب گرافیست در سایت جاب ویژن منتشر می‌شود. بخش زیادی از این بازار کار پرتقاضا به خاطر افزایش اهمیت حوزه دیجیتال مارکتینگ است. طراحان گرافیک اگرچه در بخش‌ها و حوزه‌های مختلفی مثل چاپ و نشر هم می‌توانند استخدام شوند؛ اما بخش عمده‌ای از فرصت‌های شغلی گرافیست مربوط به حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین است.

حوزه بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ

در حال حاضر، تحولی عظیم در نحوه مدیریت کسب و کارها به وجود آمده و هر شرکت و سازمانی که می‌خواهد از قافله پیشرفت عقب نماند باید تمرکز و سرمایه گذاری زیادی بر برخی بازاریابی دیجیتال یا آنلاین خود بگذارد.

دیجیتال مارکتینگ حوزه‌ای نسبتا جدید است که تا همین چندسال پیش زیرمجموعه‌ای از واحد بازاریابی و فروش شرکت‌ها محسوب می شد؛ اما به خاطر اهمیت بالای این حوزه، اکنون در بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های تهران به عنوان بخش و واحدی جداگانه با ده ها کارشناس و متخصص فعالیت می‌کند.

برخی از مشاغل موجود در این حوزه عبارتند از: کارشناس دیجیتال مارکتینگ، کارشناس سئو، کارشناس تولید محتوا، کپی رایترها، ایده‌پردازان و استراتژیست‌ها هر کدام در جنبه‌ای از این حوزه فعالیت می‌کنند.

هدف از دیجیتال مارکتینگ، برندسازی و شناختن برند و محصولات به مشتریان، اعتمادسازی و ایجاد وفاداری در مشتری، بازاریابی و در نهایت فروش و سودآوری بیشتر برای سازمان است.

اگر در بخش جستجوی مشاغل سایت جاب ویژن، بعد از انتهاب شهر تهران، گروه شغلی دیجیتال مارکتینگ یا تولید محتوا را جستجو کنید با شمار زیادی آگهی‌های استخدام تهران در این حوزه مواجه خواهید شد.

جمع بندی

پایتخت ایران از گذشته مرکز تجمع کسب و کارها و سازمان‌های ایرانی و خارجی بوده و همین موضوع باعث شده بازار کار بسیاری خوبی در این شهر وجود داشته باشد و هرروزه شمار زیادی موقعیت استخدام در تهران در سایت جاب ویژن منتشر شود. در صورتی که تخصص و مهارت خوبی داشته باشید می‌‌توانید به راحتی در سایت جاب ویژن به دنبال کار بگردید و در مدت زمانی کوتاه، موقعیت شغلی مناسب با حقوق و درآمد خوبی برای خود پیدا کنید.

مرکزیت تهران باعث تجمع سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی در این شهر شده و همین مساله، فرصت‌های شغلی تهران فراوانی را در این شهر به وجود آورده است. بازار کار خوب پایتخت در مقایسه با سایر شهرها باعث شده برخی کارجویان از شهرها و استان های دیگر برای جستجوی کار و اشتغال به تهران مهاجرت کنند یا به دنبال فرصت‌های شغلی دورکاری در تهران باشند.

از آنجا که رزومه کاری حرفه‌ای و استاندارد، نقش مهمی در پذیرش یا عدم پذیرش شما توسط کارفرما دارد پیشنهاد می‌‌‌کنیم اگر هنوز رزومه کاری ندارید به صفحه رزومه ساز رایگان جاب ویژن مراجعه کنید و با تکمیل اطلاعات در چند دقیقه رزومه حرفه‌ای و استاندارد به دو زبان فارسی و انگلیسی برای خود بسازید.